TUTORIAL: INSTALACION WIFI RECOMENDADA

Como conectarte a RsC, como facerte socio, como realizar pagos online en OpenRsC, como rexistrarte en meraki.com...

TUTORIAL: INSTALACION WIFI RECOMENDADA

Mensaxepor righter » 30 Xul 2009, 20:50

Boas a todos:

Moitas veces surxenos algunha dúbida, tal como:

¿Tereina grande?, ¿por que me gustan os homes?,¿cheirarame o alento? sen dubida son serias dubidas para calqueira persoa, que poden chegar a afectarnos o caracter... pero se vos deixades aconsellar por min no que respeta o wifi, esas pequenas dúbidas comenzan a disiparse pra deixar paso a outras maiores.

Neste primeiro capítulo vouvos a aconsellar as tarxetas wifi que eu me compraría. Ofrecen a maior covertura e o menor coste posible. Tamén vos explico onde podedes facervos con elas e as antenas que podedes conbinarlle. Debedes saber que a tenda online a que fan referencia os enlaces está na Pobra, co cal aforraredes os gastos de envio, de todos os xeitos o material é o mesmo en calquer lado. Ah... xeralmente nas tendas de informatica normais venden porquería, pero cada un...

1) A Instalación:

Cando falo de instalación, estou falando de donde temos que colocarnos na nosa casa. Temos que buscar o lugar que máis nos conveña pra obter unha eficaz covertura (e non o cuarto de baño, porque estamos máis comodos), é bon saber que inda que recibas señal, se non chegas as 2 ou tres raias do windows, falando en lenguaxe usuario mediocre( 60% de sinal ou -70 db de sinal), non vas a poder navegar con total eficiencia, e nunca saberás se vas lento debido a rede ou a ti que non chegas. Todas as tarxetas que recomendo son usb con antena externa extraible. A antena debe ser extraible para poder probar outras antenas de maior potencia, inda que algunhas xa incorporan antena de + de 6 db.

1.1) Instalación interior:

Coa tarxeta usb conectada e instalada, imonos movendo polas estancias da casa. Debemos acercarnos as ventas, incluso asomarnos a elas, buscando algún sinal. Unha vez localizado o mellor sinal e a mellor ventá da vivenda, pegamos a tarxeta usb no cristal da ventá con velcro. O velcro ten que ser de pegar,porque pegaremos unha cara no cristal e a outra na tarxeta, deste xeito cando queiramos podemos sacar a tarxeta e volvela a colocar con total facilidade. Debo aclararvos que debemos pegalo no cristal, non polas vistas, senon porque o cristal e a parede máis fina da vosa casa, e a maior grosor de parede + perdida de sinal. Ahora so queda conectar a tarxeta o ordenador, polo que debemos facernos con un alargador usb macho-femia do largo que nos interese (2, 3, 5, ata 9 mts creo que hai) Posto que as veces non podemos colocar xustamente o ordenador o lado da ventá.

1.2) Instalación Exterior:

Sen dúbida a intalación exterior vainos a facilitar ter un bon sinal, posto que non temos paredes que atenuen o sinal. Neste caso interven só os obstaculos e a distancia ata o repetidor. Para facer esta instalación, debemos facernos con unha caixa estanca de superficie de pvc. Esto podemos topalo en calquera ferretería. O tamaño da caixa ven marcado polo tamaño da tarxeta de rede, resumindo que quepa dentro. Xeralmente estas caixas teñen uns conos blandos os que se lle pode facer un burato para meter cables, pois ben nos faremos 2 buratos, sempre por abaixo da caixa pra que non entre a humidade. Por un dos buratos colocaremos o cable usb e polo outro sacaremos a antena cara o exterior, quedando a tarxeta inalambrica no interior da caixa. Ahora so queda anclar a caixa a unha barandilla, a o tubo da baixante da auga, a propia fachada, na antena, onde bos queirade e poidades. Para tal fin podedes usar bridas de pvc de facil colocación. O máis dificil é pasar o cable para dentro da casa, ahi cada un ten que buscarse a vida, facer un burato na venta, o respiradeiro dos gases ou nu burato na parede e listo, eu que sei...

2) O material:

Para min coa experiencia que teño estas son o top ten do wifi:

2.1) 20€ + iva
http://www.comprawifi.com/usb/aircrack/comprawifi-gold-usb-wireless-54mbps-802-11g-chipset-zydas-antena-rp-sma-modo-monitor-solo-en-linux-/prod_415.html

Esta tarxeta recomendoa cando haxa un sinal aceptable, 2 raias do windows ou oscilando entre 1 e 2 barras. Con ela poderemos chegar facilmente as 3 raias. O programa é moi simple de usar e a tarxeta ven sin alargador usb, co cal xa sabedes que tendes que comprar un por 2 € +- 2 mts,e permitenos cambiar a pequena antena que trae.

2.2) 30 € + iva

http://www.comprawifi.com/usb/alta-potencia/comprawifi-gold-usb-reducido-500mw-antena-rp-sma-5dbi-modo-monitor-chipset-realtek-8187l-base-magnetica-bolsa-de-regalo/prod_2041.html

Esta tarxeta recomendoa cando haxa un sinal malo, 1 raias do windows . Con ela poderemos chegar facilmente as 3 raias inclusive. O programa é un pouquiño mais completo e a tarxeta ven con un pequeno alargador usb. Podedes cambiarlle a antena inda que a que trae saca 5 db que non están nada mal.

2.3) O resto de varios precios

Máis do mesmo, son tarxetas usb de alta potencia e todas van + ou - ben. Calquera de elas vale, so que algunhas xa traen antena de + de 5 db e non se lle pode cambiar a antena.

http://www.comprawifi.com/usb/alta-potencia/cat_140.html

3) A antena

Este apartado pode marcar a diferencia entre un bon sinal e unha puñetera mierda. Hay quen se dedica a facelas con latas, espumaderas da cociña, con suxeitadores e ata se me descoido se pos un alambre da viña seguro que vai a funcionar. O que pretendemos é que a arquitectura da antena nos dea unha boa calidade de sinal para a frecuencia dos 2,4 ghz. Si somos espabilados e botamos contas:

1 bote de pringles 3 €
1 conector N de chasis 10 € (e se o consegues, posto que non os hai na ferreteria normal)
1 pigtail adaptador de N a SMA 10 €
+ traballo, estaño, soldador e cajarse asta na reputisima madre do conector cando te queimas non ten precio.

Resumindo vaisenos os 30 € +-. Par iso eu recomendo antenas fabricadas estandar para 2,4 ghz probadas e testadas, a un prcio inferior. Sempre temos que irnos a máis de 8 db, pra que te fagas unha idea, a antena pequena que traen por defecto saca 2 db, polo cal debemos superalo ¿non?

3.1) 15 € + iva

http://www.comprawifi.com/antenas-cables/2-4-ghz/omnis/interior/antena-interior-omnidireccional-10dbi/prod_1011.html

Esta vale pa todo e non necesita pigtail, roscase directamente na terxeta de rede. é de interior pero podemos poñela fora sempre que tapes a rosca con cinta aislante, ou poñas a rosca dentro da caixa estanca. Non necesta orientala cara o repetidor, xa que é omnidireccional verticalmente.

3.2) 25 € +iva

http://www.comprawifi.com/antenas-cables/2-4-ghz/panel/exteriores/antena-planar-de-14dbi/prod_220.html

Xa falamos de palabras maiores, unha antena de 14 db que vale para exterior. Inda que eu recomendo taparlle a rosca con cinta aislante, oxidase. Esta temos que orientala cara o repetidor e necesitamos un pigtail.

3.3) 30 € + iva
http://www.comprawifi.com/antenas-cables/2-4-ghz/yagis/antena-yagi-de-14-dbi-cable-50cm-n-hembra/prod_254.html

Esto xa é moi direccional, vale para largos enlaces e xa tre un pigtail.

Bueno xa me cansei de escribir, perdoade polos tacos e polas faltas, pero xa estou asta los webs de escribir con 2 dedos, se me apuro con tres. A ver si vos vale de algo inda que o dubido...
Por certo xa non sei cal é o meu cargo na directiva, pero total as miñas opinions se las pasan polo forro...
righter

Mensaxes: 2
Rexistrado: 29 Xuñ 2009, 23:28

Re: cociñando Wifi con patacas

Mensaxepor Alberto » 30 Xul 2009, 21:51

righter escribiu:Bueno xa me cansei de escribir, perdoade polos tacos e polas faltas, pero xa estou asta los webs de escribir con 2 dedos, se me apuro con tres. A ver si vos vale de algo inda que o dubido...
Por certo xa non sei cal é o meu cargo na directiva, pero total as miñas opinions se las pasan polo forro...

Primeiro, parabens polo teu primeiro post... sen tempo non era... ;)
Despois, ti es secretario coño, e o unico que defende as tuas opinions sabes que son eu, pero para a tua desgracia e para a miña, son o donnadie de RsC... asi que toca joderse... :roll:
Alberto

Mensaxes: 59
Rexistrado: 22 Xuñ 2009, 14:37

Mensaxepor Carlos » 31 Xul 2009, 08:41

Alberto escribiu:
o unico que defende as tuas opinions sabes que son eu

É que sodes tal para cual marajota e media. Eu de Pin defendo eses entrañables momentos nos que se dispón a repartir estopa verbal. Non teñen prezo!

Alberto escribiu:pero para a tua desgracia e para a miña, son o donnadie de RsC...

Creo que temos vacante o posto de mascota, se che interesa...
Carlos

Mensaxes: 62
Rexistrado: 22 Xuñ 2009, 20:13

Mensaxepor Alberto » 31 Xul 2009, 13:55

Carlos escribiu:Creo que temos vacante o posto de mascota, se che interesa...

E canto pagades¿?
Ai non, que non cobrades nin vos....
Alberto

Mensaxepor Carlos » 31 Xul 2009, 14:03

Alberto escribiu:
Carlos escribiu:Creo que temos vacante o posto de mascota, se che interesa...

E canto pagades¿?
Ai non, que non cobrades nin vos....

Non, non cobramos. Pero desviamos fondos.
Carlos

Re: TUTORIAL: INSTALACION WIFI RECOMENDADA

Mensaxepor righter » 01 Ago 2009, 18:54

No si desviados xa parecedes ...
righter

Mensaxes: 2
Rexistrado: 29 Xuñ 2009, 23:28

Mensaxepor Alberto » 02 Ago 2009, 16:18

righter escribiu:No si desviados xa parecedes ...

Touché!
Alberto

Mensaxepor Carlos » 02 Ago 2009, 20:14

righter escribiu:No si desviados xa parecedes ...

A min xa mo dicía miña nai...
Carlos

Mensaxepor Azrael » 09 Ago 2009, 17:22

Gracias polo artigo, moi interesante.
Azrael

Mensaxes: 7
Rexistrado: 07 Xul 2009, 22:41

Volver a Tutoriais Básicos

Quen está en liña