Disque teñen que ter calidade pra que me gusten a min?

¿Molache esta película? ¿Cres que ten a calidade suficiente como para que lle guste a Carlos? Pois debate aqui o que ti vexas...

Disque teñen que ter calidade pra que me gusten a min?

Mensaxepor Carlos » 22 Xuñ 2009, 22:50

Se ten calidade... ijual me justa ijual non :D

Exemplo: Chicago: estará moi benf eita e tal, pero que truñoooo como me aburrín. E eramos dous no cine, e por non marchar e deixalo valeiro...

Outro exemplo: Evil Dead 3 (O exército das tebras): película malísima, pero é unha obra mestra. Recomendadísima! O director é o mesmo de Spiderman!
Carlos

Mensaxes: 62
Rexistrado: 22 Xuñ 2009, 20:13

Re: Disque teñen que ter calidade pra que me gusten a min?

Mensaxepor Alberto » 22 Xuñ 2009, 22:52

Prara cagada sacada dun libro impresionante recomendo Babylon... Vaia porquería, e ainda por riba o vin diesel pon o mismo xesto se lle regalan pipas que se lle assesinan á nai. Penoso
Alberto

Mensaxes: 59
Rexistrado: 22 Xuñ 2009, 14:37

Mensaxepor Carlos » 22 Xuñ 2009, 22:54

Vin Diesel ten a mesma variedade interpretativa que Bruce Willis, e ambos a mesma ca unha culleriña de té.
Carlos

Mensaxepor Carlos » 22 Xuñ 2009, 22:54

Sen esquecernos do gran e ínclito Chuck Norris!
Carlos

Mensaxepor Alberto » 22 Xuñ 2009, 23:01

Por certo haber se colgamos os Chuck Norris facts...
Alberto

Mensaxes: 59
Rexistrado: 22 Xuñ 2009, 14:37

Mensaxepor Carlos » 22 Xuñ 2009, 23:03

a ver, a ver...
Carlos

Mensaxepor Azrael » 08 Xul 2009, 22:07

Carlos escribiu:Outro exemplo: Evil Dead 3 (O exército das tebras): película malísima, pero é unha obra mestra. Recomendadísima! O director é o mesmo de Spiderman!

A min Evil Dead 3 gustoume en realidade as 3 ainda que esta ultima e orixinal e diferente as duas primeiras, aínda que a min particularmente a que máis me gustou foi a segunda Evil Dead 2 (Terrorificamente mortos) pero e unha saga mítica e bruce campbell crack.
Azrael

Mensaxes: 7
Rexistrado: 07 Xul 2009, 22:41

Mensaxepor Carlos » 08 Xul 2009, 22:44

Azrael escribiu:A min Evil Dead 3 gustoume en realidade as 3 ainda que esta ultima e orixinal e diferente as duas primeiras, aínda que a min particularmente a que máis me gustou foi a segunda Evil Dead 2 (Terrorificamente mortos) pero e unha saga mítica e bruce campbell crack.

Din as malas linguas que a primeira tentaba ser unha peli de medo e acabou séndoo de risa...
Carlos

Mensaxepor Azrael » 09 Xul 2009, 19:14

Carlos escribiu:
Azrael escribiu:A min Evil Dead 3 gustoume en realidade as 3 ainda que esta ultima e orixinal e diferente as duas primeiras, aínda que a min particularmente a que máis me gustou foi a segunda Evil Dead 2 (Terrorificamente mortos) pero e unha saga mítica e bruce campbell crack.

Din as malas linguas que a primeira tentaba ser unha peli de medo e acabou séndoo de risa...

Pois se para ti a primeira e de risa a 2 (sobre todo) e a 3 non che conto, de todas formas o presuposto era moi baixo (un dos primeiros traballos de Sam Raimi), unha unica localizacion, poucos persoaxes, en fin...
Azrael

Mensaxes: 7
Rexistrado: 07 Xul 2009, 22:41

Mensaxepor Carlos » 10 Xul 2009, 20:22

Azrael escribiu:
Carlos escribiu:

Pois se para ti a primeira e de risa a 2 (sobre todo) e a 3 non che conto, de todas formas o presuposto era moi baixo (un dos primeiros traballos de Sam Raimi), unha unica localizacion, poucos persoaxes, en fin...

Dixen "din as malas linguas". A miña non é mala... é MALVADA!
Carlos

Volver a Debates

Quen está en liña

Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados